Procedura depuneri/retrageri
DEPUNERI
Pentru a plasa un pariu sau pentru a desfășura orice activitate de jocuri de noroc pe Site în modul „bani reali”, trebuie să depuneți fonduri în Contul dumneavoastră. Puteți depune fonduri în Contul dumneavoastră în conformitate cu acești Termeni și numai prin una dintre metodele de depunere acceptate de către noi și disponibile în Contul dumneavoastră. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a trata orice depunere în Cont ca fiind invalidă și orice câștiguri care reies din astfel de depuneri invalide ca nule. Cu excepția taxelor și impozitelor impuse de legislația în vigoare, nu vom aplica nicio taxă pentru depunerea de fonduri în Contul dumneavoastră. Cu toate acestea, vă rugăm să luați la cunoștință faptul că anumite bănci, instituții financiare sau prestatori de servicii de plată vă pot taxa și în consecință trebuie să dispuneți de astfel de comisioane înainte de a face o depunere. Fondurile depuse în Contul dumneavoastră vor fi disponibile în mod normal odată ce banca, instituția financiară sau prestatorul de servicii de plată autorizează suma aleasă. Autorizarea are de cele mai multe ori loc instant, însă trebuie să țineți cont că metode de plată precum „transferul bancar” au o durată mai mare de procesare a fondurilor. Fondurile depuse în Contul dumneavoastră nu poartă nicio dobândă deoarece sunt depuse ca plăți în avans pentru tranzacțiile intenționate de pe Site. Suma minimă pe care o puteți depune în Contul dumneavoastră este 10 lei. Veți putea depune fonduri numai către Contul dumneavoastră pentru unicul scop de a plasa pariuri în nume propriu și în beneficiul propriu. Sumele cu care este alimentat contul trebuie să fie rulate cel puțin o dată înainte de orice retragere. De asemenea, în cazul alimentării Contului dumneavoastră cu numerar trebuie să faceți dovada identității dumneavoastră prin prezentarea documentului de identitate (cartea de identitate sau pașaportul) pentru a putea fi confruntat cu detaliile Contului dumneavoastră. GameWorld.ro își rezervă dreptul de a suspenda sau închide Contul dumneavoastră dacă avem motive rezonabile să credem că ați depus fonduri fără intenția de a plasa un pariu. În aceste circumstanțe, GameWorld.ro va returna fondurile depozitate de către dumneavoastră după ce cerințele de diligență cuvenite, prevăzute în secțiunea 23 din Termeni și condiții de utilizare a platformei de jocuri de noroc la distanță GameWorld.ro, au fost îndeplinite întocmai. Mai mult, GameWorld.ro poate de asemenea raporta acest fapt către autoritățile competente în conformitate cu legislația aplicabilă. Este responsabilitatea dumneavoastră să ne informați imediat în cazul în care au fost creditate fonduri în contul dumneavoastră prin încălcarea Termenilor și în consecință, veți fi responsabil pentru orice pariuri necâștigate efectuate în contul dumneavoastră, ca urmare a utilizării fondurilor creditate în mod eronat în contul dumneavoastră și care ulterior sunt returnate. Vă rugăm să rețineți faptul că este ilegal să depuneți fonduri din surse ilegale în contul dumneavoastră. În cazul în care avem motive să credem că a fost sau este executată o astfel de depunere, vom refuza să o acceptăm sau o vom returna, și vom putea proceda la închiderea Contului dumneavoastră și/sau confisca fondurile rămase în cont și/sau vom informa autoritățile competente cu aplicarea legii. Toate taxele bancare ocazionate ca urmare a acestei returnări, inversări sau altă anulare se vor deduce din Contul dumneavoastră. GameWorld.ro poate să refuze în orice moment efectuarea de tranzacții financiare de depunere de fonduri fără a oferi motive suplimentare. În cazul în care nu reușiți efectuarea unor depuneri, vă rugăm să ne contactați.
RETRAGERI
Conform prevederilor Termenilor, fondurile depuse sau creditate in Contul dumneavoastra vor ramane in Contul dumneavoastra cu exceptia cazului cand veti depune o solicitare de retragere (care nu va depasi soldul pe care vi se permite sa il retrageti din Cont la momentul unei asemenea solicitari) pentru ca acestea sa fie transferate prin metoda de depunere folosita de dumneavoastra pentru a depune astfel de fonduri in Contul dumneavoastra. Solicitarile de retragere pot fi adresate prin sectiunea "Contul meu" din cadrul Site-ului. Pentru a respecta reglementarile legale impotriva spalarii banilor, acolo unde va fi posibil, retragerile vor fi procesate in aceeasi ordine, prin aceeasi metoda si in acelasi cont bancar folosit anterior pentru depozitarea fondurilor catre Contul dumneavoastra. Pentru a putea folosi o metoda de retragere, aveti obligatia de a efectua mai intai o depunere cu acea metoda, sa furnizati toate documentele solicitate de noi in vederea verificarii metodei de plata aleasa si sa aveti efectuate retrageri prin metodele si conturile bancare folosite anterior pentru depozitarea fondurilor cel putin egale cu suma depunerilor efectuate prin metodele si conturile bancare respective. Atunci cand retragerea fondurilor din Contul dumneavoastra se face cu numerar, trebuie sa faceti dovada identitatii dumneavoastra prin prezentarea documentului de identitate (cartea de identitate sau pasaportul) pentru a putea fi confruntat cu detaliile Contului dumneavoastra si sa faceti dovada aprobarii solicitarii de retragere. Acolo unde este necesar, are dreptul de a solicita informatii si documente suplimentare de la dumneavoastra pentru a putea desfasura verificarile de securitate de rutina si de a autoriza orice cerere de retragere solicitata. Astfel de documente suplimentare vor include: copie clara si eligibila a cardului relevant (fata si verso), avand vizibile doar: numele de pe card (atat in clar pe fata cat si stantat pe verso, acolo unde este aplicabil), data expirarii si ultimele patru cifre ale cardului vizibile. Toate celelalte informatii de pe card (primele 12 cifre ale cardului, codurile CVV1 si CVV2) trebuie sa fie acoperite inainte de expedierea acestei copii catre noi. Copiile neconforme vor fi imediat distruse de catre noi si vi se va solicita sa trimiteti o alta copie conforma. copie a extrasului de cont care indica tranzactia relevanta (dupa caz, se pot solicita extrase de cont detaliate in vederea indeplinirii conditiilor legale). dovada identitatii (daca nu a fost furnizata sau daca aceasta a expirat). dovada provenientei fondurilor Anterior primirii, aprobarii sau efectuarii platii unei retrageri, Conturile sunt supuse verificarilor de securitate si procedurilor de audit regulate pentru a preveni actiuni frauduloase posibile. Daca avem motive rezonabile sa consideram ca ati incalcat Termenii, inclusiv, dar fara a se limita la solicitarea ilegala a bonusurilor, avem dreptul de a suspenda conturile de joc implicate si de a confisca fondurile din contul de joc in vederea acoperirii prejudiciilor. In conformitate cu procedura stabilita in conditiile si regulile aprobate pentru desfasurarea jocurilor de noroc, vom efectua plata catre dumneavoastra nu mai tarziu de trei (3) zile lucratoare. In cazul in care exista suspiciuni, inainte de a transfera castigurile avem dreptul sa efectuam, intr-un termen de zece (10) zile lucratoare, verificarile pe care le consideram necesare, dupa care sa efectuam plata, sa anulam cererea de retragere sau sa instiintam organele competente. In cazul in care o astfel de investigatie are nevoie de mai mult de zece (10 zile) lucratoare pentru a se finaliza, veti fi instiintat. Un numar mic de carduri (incluzand International Mastercard si Visa) si de portofele electronice (incluzand Skrill, Neteller si PaySafeCard) nu ne permit sa platim fonduri inapoi catre cardul de credit sau debit sau catre portofelul electronic. In consecinta, daca folositi unul dintre aceste metode de depunere veti fi informat atunci cand solicitati sa retrageti si putem facilita ca fondurile dumneavoastra sa fie platite catre un cont bancar sau numerar, la alegerea dumneavoastra (ca urmare a primirii informatiilor suplimentare si a documentatiei mentionate mai sus). Ca urmare a aprobarii bancii, institutiei financiare sau prestatorului de servici de plata, vom debita sau credita imediat catre dumneavoastra orice tranzactie aferenta Contului dumneavoastra si veti putea accesa imediat din Contul dumneavoastra informatii aferente balantei curente, precum si toate celelalte tranzactii desfasurate cu privire la Contul dumneavoastra pe durata celor 90 de zile anterioare, incluzand castiguri plasate, refinantari, depuneri, completari, bonusuri si retrageri (indiferent daca tranzactiile/pariurile au fost determinate deja sau sunt in asteptare).
METODELE DE PLATA ACCEPTATE
DEPUNERI | ||||
---|---|---|---|---|
Metoda | Descriere | Execuție | Minimum (Lei) | Maxim (lei) |
Visa / MasterCard | Card Credit | Instant | 20 lei | 45,000 lei |
Visa Debit | Card Credit | Instant | 20 lei | 45,000 lei |
Skrill/Neteller/PaySafeCard | Portofel electronic | Instant | 20 lei | 45,000 lei |
În agențiile Stanleybet | Cash | Instant | 10 lei | 45,000 lei |
În sălile Game World Casino | Cash | Instant | 10 lei | 45,000 lei |
Okto Cash | Cash | Instant | 20 lei | 4,500 lei |
Apple Pay | Portofel digital | Instant | 20 lei | 45,000 lei |
Aircash | Portofel electronic | Instant | 20 lei | 5,000 lei |
AircashMarket | Portofel electronic | Instant | 20 lei | 5,000 lei |
Abon | Voucher | Instant | 25 lei | 300 lei |
RETRAGERI | ||||
---|---|---|---|---|
Metoda | Descriere | Execuție | Minim (Lei) | Maxim (Lei) |
Visa / MasterCard | Card Credit | După aprobare, în termen de 2-5 zile lucrătoare | 50 lei | 100,000 lei |
Visa Debit | Card Credit | După aprobare, în termen de 2-5 zile lucrătoare | 50 lei | 100,000 lei |
Skrill/Neteller/PaySafeCard | Portofel electronic | După aprobare, instant | 50 lei | 100,000 lei |
În agențiile Stanleybet | Cash | După aprobare, în maximum 48 de ore | 50 lei | 100,000 lei |
În sălile Game World Casino | Cash | După aprobare, în maximum 48 de ore | 50 lei | 100,000 lei |
Aircash | Portofel electronic | După aprobare, instant | 50 lei | 5,000 lei |
UTILIZAREA UNEI METODE DE PLATĂ CARE APARȚINE UNUI MEMBRU AL FAMILIEI CU PERMISIUNEA ACESTUIA
Trebuie sa faci depuneri in contul online cu scop unic de a plasa pariuri in nume personal si pe contul propriu. In consecinta, pentru a realiza o depunere prin utilizarea de Card de Debit, Card de Credit sau Servicii de Plata Online, numele de pe card sau serviciu de plata trebuie sa fie acelasi cu numele Contului. Avem dreptul de a suspenda sau inchide contul in cazul in care avem dovezi clare privind realizarea depunerilor fara nicio intentie de a plasa pariuri sau daca ai utilizat Carduri sau Servicii de Plata Online care au un nume diferit fata de detinatorul inregistrat al contului. Castigurile obtinute prin participarea la joc din astfel de fonduri vor fi confiscate iar Megabet International va returna fondurile depozitate de catre dumneavoastra dupa ce cerintele de diligenta cuvenite, prevazute in sectiunea 23 din Termeni si conditii de utilizare a platformei de jocuri de noroc la distanta ale Megabet International, au fost indeplinite intocmai.
TRANZACTIILE ONLINE SECURIZATE
Toate tranzactiile online sunt transmise utilizand un server securizat al Megabet International si angajatii nostrii nu vor avea acces la parole sau coduri CVV2.
COD CVV2
Codul CVV2 este un număr de trei cifre care oferă o securitate adițională pentru a confirma faptul că numărul de card furnizat este adevărat și clientul are cardul în posesia lui. Această tehnică mai este cunoscută sub denumirea de CSC, CVN, CVC2, CVVC și reprezintă ultimele trei cifre localizate mai jos pe banda de semnătură de pe spatele cardului.
3D SECURE
3D-Secure este un sistem antifraudă dezvoltat de Visa și MasterCard. Folosirea acestui sistem permite creșterea securității tranzacțiilor online, prin solicitarea unei parole la fiecare plată online. În caz de pierdere sau furt, cardul înrolat la 3D Secure, nu poate fi folosit de terțe persoane pentru cumpărături online. Se elimină astfel riscul fraudei prin copierea informațiilor de plată sau prin generarea aleatoare de numere de carduri și utilizarea lor ulterioară pe Internet.
VERIFIED BY VISA/MASTERCARD SECURECODE
Verified by Visa/MasterCard SecureCode este un serviciu de extra securitate pentru tranzacțiile online. Ca urmare a depozitului inițial, dacă emițătorul cardului participă și tu nu ai făcut însă acest lucru, vei fi rugat să te înregistrezi în Verified by Visa/MasterCard SecureCode. Ca parte a acestui proces vei fi rugat să înregistrezi o parolă. Aceasta îți permite să verifici fiecare tranzacție efectuată și să previi utilizarea neautorizată a cardului. Pentru inregistrare nu trebuie decât să urmezi instrucțiunile transmise de către bancă. Dacă ești deja înregistrat la Verified by Visa/MasterCard SecureCode, tot ce trebuie să faci este să introduci parola secretă atunci când ți se solicită astfel. Verified by Visa/MasterCard SecureCode se aplică doar pentru depozite. Daca ți-ai uitat parola atunci trebuie să contactezi emitentul cardului pentru asistență directă.
TAXE APLICATE PENTRU ANUMITE METODE DE PLATĂ
Megabet International nu aplica comisioane pentru depuneri. Cu toate acestea, va rugam sa luati la cunostinta faptul ca anumite banci, institutii financiare sau prestatori de servicii de plat ava pot taxa si in consecinta trebuie sa dispuneti de astfel de comisioane inainte de a face o depunere.
SKRILL/NETELLER/PAYSAFECARD
Skrill/Neteller/PaySafeCard este un portofel electronic international in moneda locala prin intermediul caruia poti transfera sume de bani din contul bancar, card de credit/ debit sau prin alte metode de plata alternative. Poti depune si retrage sume din contul tau Online Megabet International folosind Skrill/Neteller/PaySafeCard.
REALIZAREA UNUI CONT SKRILL/ NETELLER/ PAYSAFECARD
Pentru a depune sume prin intermediul Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie mai intai sa-ti realizezi un un cont Skrill/Neteller/PaySafeCard (realizarea contului este gratuita si usor de realizat). Prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, poti realiza depuneri imediate in contul tau Online Megabet International. Procesul este rapid si usor. Daca nu ai cont Skrill/Neteller/PaySafeCard:
-
Acceseaza direct site-ul Skrill/Neteller/PaySafeCard sau urmeaza pasii indicati in sectiunea "Depozit"de pe platforma Online Megabet International.
-
Urmand pasii indicati te vei inregistra pentru contul tau gratuit Skrill/Neteller/PaySafeCard iar apoi vei putea realiza depuneri prin transfer bancar, transfer electronic, sau de pe cardul de Debit/ Credit.
REALIZARE DEPUNERE
Dupa autentificare depunerile le poti realiza direct din Contul meu sectiunea Depozite. Depunerile pot fi facute si in numerar, in oricare din agentiile Stanleybet sau in salile Game World Casino.
PROCESAREA DEPUNERILOR
Depunerile in cont vor fi de obicei disponibile din momentul in care banca sau alta institutie financiara autorizeaza suma aleasa pentru a fi depusa si este de obicei marcata cu “MEGA BET INTERNATIONAL” in extrasul de cont. Sumele depuse nu au dobanda deoarece ele sunt depuse cu titlu de plata in avans pentru viitoarele tranzactii pe site-ul nostru. Depunerile in numerar efectuate in agentiile noastre sau in salile Game World sunt creditate imediat in contul utilizatorului.
DEPUNERILE CU CARDUL
In cazul primei depuneri folosind aceasta metoda de plata va trebui sa furnizati urmatoarele detalii:
-
Numele detinatorului de Card
-
Numărul cardului
-
Data de emitere a cardului
-
Data de expirare
-
Numărul emiterii
-
Codul CVV2
Dacă ai mai realizat anterior depuneri prin card și ai selectat opțiunea “Salvați Detalii” ți se va afișa tipul de card și ultimele 4 cifre ale acestuia. Poți selecta acest card sau poți adăuga un alt card. Dacă selectezi utilizarea unui card introdus anterior va trebui doar să introduci codul CVV2 ca metodă de veridicare a identității.
DEPUNERE PRIN SKRILL/ NETELLER/ PAYSAFECARD
Prin Skrill/Neteller/PaySafeCard poți realiza depuneri în contul tău online GameWorld.ro urmând acești pași:
-
Din contul tău Online Megabet International, secțiunea ”Depunere”, selectează ca metodă de depunere Skrill/Neteller/PaySafeCard.
-
Introdu adresa de e-mail asociată contului tau Skrill/Neteller/PaySafeCard.
-
Introdu suma pe care vrei să o depui și dă click pe "Depune acum".
-
După finalizarea tranzacției, vei fi direcționat către site-ul web securizat Skrill/Neteller/PaySafeCard.
-
Aici trebuie să te conectezi la contul tău Skrill/Neteller/PaySafeCard, folosind detaliile de autentificare utilizate la înregistrarea contului. Adresa de e-mail Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie să corespundă cu adresa ta de email asociată contului online GameWorld.ro. Odată ajuns acolo, poți selecta una din opțiunile disponibile pentru depunere.
-
După selectarea metodei de depunere urmează pașii necesari pentru a finaliza procesul de depunere în contul tău Megabet International Online.
-
După aprobare, sumele depuse astfel vor fi disponibile în contul tău Online GameWorld.ro și totodată vei primi o notificare prin email în acest sens.
DEPUNERE IN NUMERAR
Depunerile în numerar în contul tău GameWorld.ro pot fi făcute urmând pașii de mai jos:
-
Vino în orice agenție Stanleybet sau în orice sală Game World Casino și informează operatorul de serviciu că dorești să faci o depunere de numerar în contul tău online.
-
Va trebui să prezinți operatorului documentul de identitate pe care l-ai folosit la deschiderea/ activarea contului online: fie cartea de identitate fie pașaportul.
-
Dacă nu ai mai făcut o depunere în numerar în agenția respectivă sau dacă ai facut anterior depuneri într-o altă agenție Game World sau într-o sală Game World Casino, există posibilitatea unei întârzieri în procesarea cererii de depunere deoarece durează puțin până se face conectarea contului tău online cu agenția în care dorești să efectuezi depunerea. Odată ce contul tău online a fost asociat cu agenția sau cu o sală Game World, orice depunere ulterioară de numerar în agenția respectivă se va realiza mult mai rapid.
-
Operatorul de serviciu îți va furniza o chitanță tiparită ce va conține detaliile tranzacției și îți va solicita să o semnezi pentru a confirma suma pe care dorești să o depui, iar el va semna pentru confirmarea primirii sumei respective.
REALIZAREA RETRAGERILOR
Retragerile se pot face doar din Contul Meu secțiunea Retrageri. Conform “Termenilor și Condițiilor” sumele depuse sau creditate vor rămâne în Cont dacă nu depui o cerere de retragere online (cerere care nu trebuie să depășească soldul permis de retragere din cont la momentul respectiv) pentru a fi transferat la metoda pe care ai utilizat-o pentru a depune. GameWorld.ro își rezervă dreptul de a-ți solicita informații sau documente adiționale, conform precizărilor punctului 6.2 din Termeni și Condiții, pentru a realiza verificări de securitate necesare și de a autoriza orice solicitare de retragere. Trebuie să ții cont de faptul că sunt permise maxim 2 retrageri online pe zi.
PROCESAREA RETRAGERILOR
De obicei durează între 2 și 5 zile lucrătoare până când sumele retrase să ajungă în contul tău bancar, însă uneori poate dura și mai mult în funcție de banca. Cererile de retragere în numerar dintr-o agenție Game World sau într-o sală Game World sunt confirmate în 1-2 zile lucrătoare. După primirea confirmării prin email ai la dispoziție 48h să ajungi la agenția asociată contului tău online pentru ridicarea banilor. Cererile de retragere vor fi luate în considerare numai după ce identitatea clientului și metoda de plată au fost pe deplin verificate. Atunci când verificarea nu este finalizată în termen de 5 zile de la momentul solicitării informațiilor sau documentelor adiționale, cererea de retragere va fi refuzată.
ANULAREA RETRAGERII
Îți poți anula retragerea prin accesarea secțiunii “Retrageri” din Contul Meu în condițiile în care solicitarea de retragere nu a fost procesată spre plată. În mod normal anularea se poate realiza în acceași zi cu efectuarea cererii de retragere. Sumele aferente retragerii anulate vor fi returnate în contul tău.
CARDUL INREGISTRAT A EXPIRAT
Accesând secțiunea “Retrageri” din “Contul meu” vei primi o notificare prin care vei fi rugat să-ți înregistrezi un nou card. Orice tranzacție către noul card se va supune Termenilor și Condițiilor. Conform acestora se vor solicita informații și documente adiționale înainte de autorizarea oricărei solicitări de retragere după cum este prevăzut în secțiunea 6.2. a Termenilor și Condițiilor.
PIERDEREA CARDULUI INREGISTRAT
În astfel de cazuri, trebuie să contactezi imediat emitentul cardului și să-l informezi în acest sens. Cardul pierdut va fi anulat pentru a preveni orice întrebuințare și se va emite un card înlocuitor. Acesta poate fi ulterior înregistrat în Contul Meu. Trebuie să ai în vedere că toate sumele solicitate spre a fi retrase vor fi procesate înapoi către cardul înregistrat anterior, astfel că va trebui să-ți înregistrezi noul card. Orice tranzacție către noul card se va supune Termenilor și Condițiilor. Conform acestora se vor solicita informații și documente adiționale înainte de autorizarea oricărei solicitări de retragere după cum este prevăzut în secțiunea 6.2. a Termenilor și Condițiilor.
POT SA RETRAG SUME PE UN CARD DE PE CARE INCA NU AM EFECTUAT UN DEPOZIT?
Pentru a putea retrage sume pe un card de pe care încă nu ai efectuat o depunere trebuie să ai cel puțin o depunere făcută de pe respectivul card. Trebuie să ții cont de faptul că este posibil să fii supus unor verificări adiționale de securitate când se efectuează această retragere.
RETRAGERE CATRE CARD
Prin selectarea acestei metode de retragere detaliile cardului/cardurilor utilizat/e pentru a face depuneri, conținând ultimele 4 cifre ale numărului de card vor fi vizibile pentru selectare. Ca parte a procesului de confirmare vei introduce Numele de Utilizator și parola aferente contului tău. Când cererea a fost procesată vei primi un email de confirmare cu detaliile tranzacției.
RETRAGERE PRIN SKRILL/ NETELLER/ PAYSAFECARD
Retragerile prin Skrill/Neteller/PaySafeCard sunt disponibile numai dupa realizarea in prealabil a cel putin unei depuneri utilizand acest serviciu. Retine ca retragerile sunt creditate in mod automat prin aceeasi metoda de plata utilizata pentru depuneri. Pentru realizarea unei retrageri prin Skrill/Neteller/PaySafeCard trebuie sa urmezi pasii:
-
După logare în contul tău online Game World Casino mergi în secțiunea "Contul meu".
-
Selectează opțiunea “Retragere”.
-
Dacă ai făcut cel puțin o depunere anterioară prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, aceasta va apărea în lista de opțiuni disponibile pentru retragere astfel încât trebuie să selectezi Skrill/Neteller/PaySafeCard prin apăsarea butonului "Selectează".
-
Contul tău Skrill/Neteller/PaySafeCard are deja detaliile memorate. Confirmă că detaliile sunt corecte și introdu suma dorită pentru retragere, iar apoi selectează opțiunea “Continuă”.
-
Vei fi întrebat dacă ești de acord cu detaliile retragerii, iar pentru finalizarea cererii de retragere trebuie să dai click pe “Confirmă Retragerea”.
-
Dacă nu sunt necesare verificări suplimentare, în maxim trei (3) zile lucrătoare de la trimiterea “Cererii de Retragere” aceasta va fi aprobată, iar suma solicitată spre retragere va fi creditată în contul tău Skrill/Neteller/PaySafeCard imediat ce retragerea a fost procesată.
-
Din momentul în care suma retrasă este disponibilă în Contul tău Skrill/Neteller/PaySafeCard vei putea retrage suma dorită înapoi pe cardul de credit/ debit sau direct în contul bancar, folosind platforma Skrill/Neteller/PaySafeCard.
-
Trebuie să știi că retragerile Skrill/Neteller/PaySafeCard pot face obiectul unor controale suplimentare de securitate care ar putea face ca retragerea să dureze până la zece (10) zile lucrătoare. Reține că toate plățile de la și către cardul de credit se fac prin Skrill/Neteller/PaySafeCard, astfel, orice altfel de solicitari ar trebui să fie adresate lor
RETRAGERE IN NUMERAR
Pentru a efectua o retragere în numerar, contul tău trebuie mai întâi asociat unei agenții Game World Casino sau unei săli Stanleybet. Dacă ai efectuat deja o depunere în numerar, poți face și o retragere în aceeași agenție unde ai efectuat depunerea. Dacă însă nu ai efectuat o depunere în numerar sau dacă dorești să faci o retragere în altă agenție decât cea în care ai făcut depunerea, trebuie să contactezi mai intâi serviciul nostru de relații cu clienții prin email sau prin chat.
-
După logare în contul tău online Game World Casino mergi în secțiunea "Contul meu".
-
Apoi selectează opțiunea de retragere.
-
Dacă ești eligibil pentru o retragere în numerar atunci această metoda îți va fi acum pusă la dispoziție.
-
Introdu suma pe care dorești să o retragi și confirmă.
-
Odata ce retragerea este aprobata, un mail de confirmare ce va contine un cod de retragere iti va fi trimis pe adresa de email asociata contului tau. Ia cu tine o copie a acestui email (sau doar codul transmis) si mergi la agentia Stanleybet sau a salii Game World asociata contului tau.
-
Informează operatorul de serviciu că dorești să faci o retragere în numerar din contul tău online și suma pe care dorești să o retragi. Dacă la momentul respectiv suma de retras nu este disponibilă în agenție, operatorul te va informa care sunt opțiunile disponibile pentru efectuarea retragerii.
-
Pentru retragerile în numerar va trebui să prezinți operatorului de serviciu documentul de identitate folosit la deschiderea/ activarea contului tău online: fie cartea de identitate, fie pașaportul.
-
Operatorul de serviciu va introduce codul de retragere primit pe email și plata va fi autorizată.
-
Operatorul de serviciu îți va pune la dispoziție o chitanță tipărită ce va conține detaliile tranzacției. Acesta va trebui să semneze pentru a confirma suma pe care ai dorit să o retragi iar tu va trebui să semnezi pentru a confirma primirea sumei respective.
Dacă acest proces nu este efectuat în 48 de ore de la aprobarea cererii de retragere de numerar, codul trimis nu va mai fi valabil iar suma pe care ai solicitat să o retragi va fi creditată contului tău online. Data și ora de expirare a codului de retragere vor fi afișate în emailul transmis.
METODELE DE RETRAGERE NU SUNT DISPONIBILE
Datorită regulilor antifraudă a cardurilor și a reglementărilor privind spălarea banilor, acolo unde este posibil, retragerile vor fi achitate doar după ce s-a realizat anterior o depunere prin acea metodă de plată.
VERIFICARILE PRIVIND FRAUDELE
Următoarele verificări privind fraudele sunt efectuate pentru toate tranzacțiile de depunere și retragere de către echipa de Serviciu Clienți. Aceste verificări au loc pentru a reduce riscurile de fraudă și pentru a preveni spălarea banilor.
VERIFICARILE DEPOZITELOR
Depunerile clienților vor fi monitorizate continuu și fiecare tranzacție este evaluată separat pentru risc pe baza metodei de plată și a profilului jucătorului. Sistemul de control al fraudelor al PSP asigură reguli pentru detectarea fraudei, generând alerte de fraudă împotriva tranzacțiilor care urmează să fie efectuate, pentru a calcula un scor de fraudă și include capacitatea de a aproba, refuza sau reține tranzacții pentru examinarea manuală. Sistemul de control al fraudelor susține în prezent peste 40 de controale (inclusiv verificările aeriene), care sunt grupate în următoarele categorii:
-
Controale viteză
-
Controale listă de referință
-
Controale de consistență
-
Controale specifice plății cu cardul:
-
CSC sau CVV (Codul de securitate al cardului), verificarea se va face asupra tuturor tranzacțiilor de depozit.
-
Verificarea 3D Secure (verificat de codul de securitate Visa, MasterCard), se va efectua asupra anumitor tranzacții de plată.
-
În funcție de rezultatul controalelor efectuate, se ia o decizie cu privire la aprobarea sau refuzarea tranzacției:
-
Tranzacție acceptată
-
Dacă cererea este acceptată creditul de depozit va fi depus în contul de joc al jucătorului.
-
Tranzacție respinsă:
-
Dacă cererea de depozit este refuzată, creditul este restituit în contul de finanțare al jucătorului.
VERIFICAREA RETRAGERILOR
Pentru a putea retrage fonduri, trebuie verificată în întregime identitatea jucătorului. Înainte de procesarea unei cereri de retragere, echipa de Servicii Clienți efectuează mai multe controale asupra jucătorului. Fondurile retrase vor fi remise numai în contul din care au provenit fondurile. Cele trei controale de retragere principale sunt:
-
Legitimitatea câștigului și istoricul pariurilor jucătorului
-
Verificarea identității jucătorului și a metodelor de plată utilizate
-
Verificarea istoricului tranzacțiilor jucătorului
În al doilea rând, controlul identității jucătorului se realizează pentru fiecare tranzacție de retragere față de informațiile furnizate de procesatorul plății. Pentru a finaliza verificarea echipa Servicii Clienți se asigură că informațiile personale furnizate procesatorului plății (de exemplu Skrill) să fie unice în contul jucătorului. În acest caz, datele de identificare a jucătorului sunt verificate pentru a se asigura că e-mail-ul utilizat pentru contul de joc este unic pentru fiecare jucător în parte. Dacă se identifică activități suspecte derulate pe mai multe conturi, echipa de asistență pentru clienți va suspenda toate conturile jucătorilor implicați, iar fondurile din conturi vor fi înghețate până la finalizarea unei investigații complete.
RAPORTAREA ACTIVITATILOR FRAUDULOASE
Orice tranzacții frauduloase suspecte vor fi raportate autorităților competente sau de reglementare. Serviciul Clienți este responsabil pentru raportarea tranzacțiilor suspecte.