Întrebări frecvente
Întrebări generale despre retrageri
Intră în contul tău Game World Casino și apasă pe balanță. Aici vei găsi opțiunea RETRAGERE. Introdu suma pe care vrei să o retragi și numărul cardului, apoi apasă pe RETRAGE. Dacă vrei să faci o retragere într-o agenție Stanleybet sau într-o sală Game World, introdu suma pe care dorești să o retragi și alege locația de unde vrei să ridici banii. Nu uita să apeși pe RETRAGE astfel încât tranzacția să poată fi aprobată.
Metodele de plată acceptate pe Game World Casino sunt:
- Card de debit (ex: Visa Debit);
- Card de credit (Visa, MasterCard, Maestro)
- Portofel electronic (ex: Skrill, Neteller, Aircash)
- Vouchere PaySafeCard și Abon
- Direct în agențiile Stanleybet.
- Direct în sălile Game World.
Dacă întâmpini orice fel de probleme în timpul procesului de retragre, te rugăm să iei legătura cu departamentul Suport Clienți folosind adresa de email [email protected]. De asemenea, te rugăm să faci și o captură de ecran cu problema întâmpinată și să trimiți solicitarea către colegii noștri cu mențiunea că nu ai putut efectua retragerea dorită.
În cazul retragerilor pe un card de credit, de debit, într-un portofel electronic sau în agenții, limita minimă de retragere este 50 de lei. În ceea ce privește limita maximă de retragere, aceasta ajunge la suma de 100.000 de lei pentru toate metodele de retragere.
Perioada de procesare a unei retrageri din contul Game World Casino variază în funcție de metoda de plată folosită. De exemplu, o retragere efectuată către un card de credit sau debit durează între 2 și 5 zile lucrătoare din cauza procedurilor bancare, în timp ce o retragere efectuată prin Skrill, Neteller sau PaySafeCard are loc instant. De asemenea, poți retrage suma dorită în maximum 48 de ore de la confirmarea tranzacției din orice agenție Stanleybet sau orice sală Game World.
Pentru noi, confidențialitatea datelor tale este extrem de importantă și este elementul cheie pe care l-am luat în considerare pentru dezvoltarea platformei GameWorld.ro. Te asigurăm că respectăm cele mai înalte standarde de siguranță în ceea ce privește protecția datelor tale, astfel încât acestea să nu poată fi folosite în alte scopuri.
Atâta timp cât suma solicitată pentru retragere este disponibilă în balanță, nu ar trebui să întâmpini nicio dificultate. De asemenea, recomandăm să efectuezi retragerea prin aceeași metodă de plată pe care ai folosit-o pentru depunere. Iar dacă ai beneficiat de un bonus, este necesar să îndeplinești cerințele de rulaj pentru a putea face o retragere.
Da, ai posibilitatea de a anula o retragere doar dacă tranzacția este încă în așteptare și nu a fost procesată de către Departamentul Plăți.
Intră în contul tău GameWorld.ro și dă clic pe balanță. Aici ai disponibilă opțiunea RETRAGERI ÎN AȘTEPTARE. Accesează această rubrică astfel încât să vezi starea retragerilor tale.